ℹ️ Informare: asigurăm rezolvarea urgențelor de service
În această perioadă, preocuparea noastră centrală este pentru asigurarea sănătății dumneavoastră și a angajaților noștri. Pentru siguranța tuturor, am decis să restricționăm accesul clienților în service începând cu luni, 30 martie.
Dar rămânem deschiși și asigurăm rezolvarea tuturor urgențelor de service, atât pentru serviciile esențiale în această perioadă (serviciile de ambulanță, poștă, sau producători de alimente sunt printre partenerii noștri de tradiție și încercăm să îi susținem, cât putem, în combaterea epidemiei), cât și pentru persoanele care au nevoie urgentă să circule cu mașina, pentru a merge la serviciu sau pentru a rezolva diferite situații.
Pentru a reduce riscurile de contaminare și a organiza în mod optim operațiunile noastre, vom proceda în felul următor:
- Programările se vor face telefonic sau prin aplicații electronice (prin email sau accesând serviciul de programare online
- Autovehiculele se predau în parcarea destinată clienților.
- Mașina va fi dezinfectată (interior și exterior) înainte de a fi introdusă în service. Dar vă rugăm insistent să o dezinfectați și dumneavoastră înainte de a o preda. Detalii, aici
- Pe durata lucrărilor, protejăm cu folie din plastic scaunele, volanul, schimbătorul de viteze și alte puncte de contact.
- Factura se trimite electronic și se acceptă doar plata prin mijloace electronice sau bancare.
- După achitarea facturii, mașina poate fi ridicată din parcarea exterioară a unității.
În tot acest timp, păstrăm legătura cu dumneavoastră prin email și telefonic și vă răspundem bucuroși întrebărilor și prin intermediul paginii noastre de Facebook.
Dacă deciziile autorităților determină schimbări în modul în care putem funcționa, vă vom anunța în timp util.
Vă rugăm să respectați indicațiile autorităților și să aveți grijă de voi și de cei dragi! Să ne revedem cu bine!
Echipa Cybernet Auto Center